DE WERKWIJZE …

luisteren

Hoe First Class Entertainment te werk gaat wanneer er een aanvraag voor een festiviteit binnenkomt? We hebben daarbij drie belangrijke pijlers:

LUISTEREN
Hier begint het allemaal mee: goed luisteren naar u, want u heeft vast al voor een groot deel in uw hoofd hoe uw festiviteit eruit moet gaan zien.

VRAGEN
Vervolgens hebben wij vragen. Véél vragen. Want hoe meer wij te weten komen over u, uw wensen en uw gasten, hoe preciezer wij invulling aan uw festiviteit kunnen geven.

PERSOONLIJK CONTACT
Afhankelijk van de grootte van uw festiviteit vinden wij het heel prettig om te weten wie wie is. Vandaar dat we graag bij u langskomen om ons voor te stellen en verder met u te brainstormen. We werken graag persoonlijk en met korte lijnen, zodat we zo goed mogelijk aan al uw wensen kunnen voldoen.

OFFERTE
De logische vervolgstap is het maken van een offerte, waarbij uw wensen worden geïntegreerd met onze creatieve ideeën. Daarbij moet u weten dat een offerte (uiteraard) altijd kan worden aangepast. Geen enkel probleem!

CONTRACT
Wordt er een deal gesloten? Dan ontvangt u van ons een uitgewerkte overeenkomst met daarin alle afgesproken zaken en details. Zo weet u precies waar u aan toe bent!


HET EVENEMENT
Op de dag van het evenement zijn er van begin tot eind een of meerdere medewerkers van First Class Entertainment aanwezig voor de begeleiding en uitvoering. Zij zorgen ervoor dat uw festiviteit vlekkeloos verloopt en dat u er zelf geen omkijken naar heeft. U hoeft zich absoluut geen zorgen te maken over het verloop van uw event: wij zijn er om u te ontlasten.

EVALUATIE
Binnen 14 dagen volgt er altijd een evaluatiegesprek, waarbij we onder het genot van een kopje koffie of thee het gehele evenement nog eens doornemen.

Wellicht heeft u opmerkingen of kanttekeningen. Wat ging er goed en wat kon eventueel beter? Wat waren de reacties en hoe heeft u het zelf ervaren? Laat het ons gerust weten.